fredag 1 juni 2012

ja, nu var det väl dags att skriva lite igen. nu har det ju faktiskt hänt en del sen sist jag skrev.

precis efter Santo Cristo helgen så kom min  kära familj hit för att hälsa på. Sååå himla underbart att träffa dom igen och åh, det var bara sååååå himla bra.

Två dagar efter de åkt här ifrån igen så var det min födelsedag, min tjugonde ! sjukt ändå haha !
Vi hade en mysig middag här den kvällen med den närmaste släkten. Nästa kväll när jag va på väg ut för att festa i stan blev jag överraskad av några kompisar här som kom hit för att gratta mig. fick en lite lätt chock när de helt plötsligt stod i vardagsrummet. haha, men så kul vi hade :) tacktacktack T. och F. som planerat allt !

På lördagen den helgen så var de ju eurovision song contest så träffades vi några stycken hos en vän och åt tacos och målade ansiktena gula och blåa och hejjade allt vad vi kunde. kul att vi vann !

På söndagen shoppade jag och en vän och sen senare på kvällen träffades vi alla igen och åt på restaurang. mysigt värre ! :)

Igår (torsdag) så ringde vi hem en kvinna hit så jag och T. lyxade till oss lite med pedikyr och fixade ögonbryn. så nu känner man sig sommarfräsch och redo för sommaren !

Idag har jag, T. och S. varit med på V. skolutflykt hela dagen. Vi va i en jättefin och stor park så nu känner jag med lite solbränd på näsan och trött efter all den friska luften och alla lekande barn.så idag är det att sova tidigt för

imorgon ska vi på någon slags dop eller konfirmation eller nått. förstår inte riktigt vad det är men det är nått man (dom) tydligen gör tre eller fyra gånger först i kyrkan och sen har man en stor fest efter. jag får nog förklara med när jag väl ha sett de för jag vet helt enkelt inte vad det är för något. fest blir det iallafall, först där och efter det blir det antagligen utgång !

ja men de va väl typ de som har hänt. får se när jag skriver nästa gång, förhoppningsvis snart igen :)
Hoppas att ni alla i sverige har det bra ! Jag saknar er ska ni veta, ( ni vet vilka ni är ) PUSS !

jag har föresten hunnit ha mitt körkort i två år nu också, DET är sjukt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar